Wednesday, February 27, 2013

Kisah Adam Corie ...

Selamat pagi semua..
Sejak semalam, bila bukak jer FB penuh la dengan newsfeed yg baru..
Punya dok scroll sampai bawah, perasan gak la ramai yg dok share tentang seseorang yang masuk Islam... 

Imej terbaru beliau.. ^__^
Alhamdulillah...

Bohong sangat la kan sapa2 kata tak kenal..
Pelakon yang agak popular dengan lakonan aksi2 ganas/gangster kan..
hehehe =)

Alhamdulillah,, beliau dapat hidayah untuk memeluk agama Islam..
Bertambah lagi saudara seIslam kita..

Dan apa yg penting, beliau dapat jejakkan kaki ke rumah Allah lepas jer peluk Islam..

Alhamdulillah..

Nak tau kisah lanjut beliau tentang masuk Islam.. singgah SINI ..
Semoga Adam terus beristiqomah dengan Cahaya Islam..
In shaa Allah !! ^__^

eNj0y rEaD!ng n SeNyUm sElaLu ^___^

3 000 pengomen terhebat !!:

Nur Dzafirah said...

dia dah lama kan masuk islam. Tapi kena skun baru dok mengungkit mcm macam. xpahm...

ct nyssa said...

@Nur Dzafirah
tu la.. skrang ni duk kecoh gak la sal dy... tp apa2 pn doa la yg terbaik bt dy.. =)

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

tak mengapalah... kalau kita niat nak berubah mndekati Allah, Allah akan uji kita untuk mnguatkan kasih sayang kita kepada Allah...

btw, done follow u... hit me back