Tuesday, February 05, 2013

Ohh aYah ... tEriMa KasIh =)


Hmm,, sapa sayang ayah dy kat cni?? 
Angkat tangan laju2 mcm saya.. ;)  hehe,, macam nampak je kan.. 
Alhamdulillah,, bersyukur sangat2 allah masih panjangkan umur ayah aku... walaupun beliau semakin lanjut usia, beliau tak pernah kenal erti penat lelah.. Sepatutnya, dari tahun lepas lg beliau dah pencen, tapi tetap diteruskan kerjayanya sebagai polis hingga tahun depan. . Cari nafkah untuk keluarga, perbelanjaan anak2 belajar dan untuk masa depan..


Bagi yang masih punya ayah, jangan pernah jemu untuk ucapkan terima kasih kepada nya dan jagalah ayah kita pabila kita sudah senang nnt.. Yang sudah tidak mempunyai ayah, berdoalah agar beliau bahagia di "sana" dan ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman.. Aminn.. 
Terima kasih ayah.. Ct sayaaannggg ayah  

eNj0y rEaD!ng n SeNyUm sElaLu ^___^

9 000 pengomen terhebat !!:

Qarr Jalil said...

tq ayah :)

Firdaus Sazali said...

sama-sama nak..haha =P

blogwalking from http://beritaremajaonline.blogspot.com/

sherotpetot said...

*angkat tangan laju2* :)

ct nyssa said...

@sherotpetot
yeay.. angkat tangan sama2.. hehe ;)

Razil Tahir said...

love my dad... :)

Hamba Faqir said...

love my dad too..tiba2 tringat arwh abah sy yg sgt penyayang.. :)

Nana Lee said...

Alhamdulillah, jadilah anak yg menggembirakan hati mereka. yang penting kita selalu doa untuk mereka..:)

ct nyssa said...

@Hamba Faqir
takziah yer.. al-fatihah.. moga roh ayah awak dilimpahi rahmat,, insyaAllah !! =)

ct nyssa said...

@Nana Lee
yup, betul tu nana.. jangan sesekali kita lupakan mereka.. ;)