Friday, February 22, 2013

Terima kasih ya Allah !! =)

Setiap kali aku ada masalah, aku merasakan diri aku terlalu lemah.. 
Jiwa seperti tidak tenang dan tenteram.. 
Aku cuba untuk mencari di mana kekurangan & kesilapan yg aku lakukan..
Malah, kadang-kadang aku merasakan diri ini keseorangan..
Namun, aku tahu.. Allah sentiasa bersama di sisi aku.. hanya pada-Nya aku memohon segala-galanya..
Aku tahu bahawa Allah itu sayang pada aku..  
Sebab itu Dia hadirkan insan-insan yg baik di sekeliling aku...
Insan2 itu adalah sahabat2 aku.


Wahai sahabat-sahabat yg aku sayangi..
Bimbinglah aku ke jalan yg diredhai Allah...
Sedarkan lah diri aku tika alpa & lalai pada Sang Pencipta..
Tegurlah aku andai ada kesilapan..
Aku mahu jadi yg lebih baik !!
Bantulah aku wahai insan-insan yg aku sayang..  


Alhamdulillah..  
Terima kasih sahabat... ^_^
Terima kasih ya Rabbul 'Izzati... !! 

eNj0y rEaD!ng n SeNyUm sElaLu ^___^

11 000 pengomen terhebat !!:

Seneorita Baharin said...

Sama2 lah saling ingat mengingati... :) May Allah bless u dear...

ct nyssa said...

@Seneorita Baharin
In sha Allah.. tnx ^__^

nicosikura said...

persahabatan sejati membawa pada kerinduan abadi.. =)

kawan ketawa ramai tetapi sahabat sejati sukar dicari. hargailah kawan anda.. =)

ct nyssa said...

@nicosikura
betul tu.. terlalu rindu sahabat2 yg jauh.. ^__^

Asmieza As said...

Comelnya blog ni. suka rabbit tuuu..

Sy pernah rasa mcm tu. Lepas tu rasa nak nagis. Lepas tu mula la pikir nak mati, dosa dosa.

kalau dok sensorang lagi sedih.

Mcm mana pun carilah kekuatan dr Allah. Dengan mengatakan Allah sentiasa ada .

Kawan kawan pun daebak :) Kita akan rasa best kan.

Bimbinglah saya jugak. Punya banyak kelemahan :(

Selamat berbelog.

ct nyssa said...

@Asmieza As
hehe,, tnx dear ^__^

awak,, setiap org pnya kelemahan masing2.. dan kita cuba utk berubah okay ?? betul.. mmg sedeyh klau sensorang..

In sha Allah,, sama2 sling ingat mengingati k..

aima said...

istigfar dan selawat sokmo

Nadia Johari said...

selain sahabat Allah sentiasa ade dgn kita..=)

ct nyssa said...

@Nadia Johari
yes dear.. ^_^

Lee Fadzli said...

NICE bLOG...
:) SALAM PERKENALAN..
ONE MORE THING..
nice music...sangat menenangkaan..

ct nyssa said...

@Lee Fadzli
tnx.. salam perkenalan kembali ^__^

hehe,,