Friday, February 17, 2012

reSuLt da kEluAr. . Sem 2 pUn dA naK sTart. . . ^^

assalamualaikum. . . hye guys

hurm,, lma jgak xupdate blog nih... so, kesempatan yg ada ni, aku gunakn utk usha2 blog & update apa yg patut. . entry kali ni just nk story mory skit ngn korang sebelum sambung stdy blik,, takut nty, xda masa nk jenguk blog ni. . besa la, awal2 sem kompem bzy nya kn. . apa2 pn, aq akn bkak jugak blog ni nnt kayh. .


baru ni, tanggal 15 fEbRuAri result first sem keluar. . . ya Allah,, malam tu punya la tak tenteram rasa. . pikir mcm2, lulus ka tak, brapa la pointer. . mcm2 la, dup dap ja jantung time tuh. . huhu T__T mai pulak kawan2 tag gambar kt FB, igtkn pasal result. . haha



gambar nie la yg buat aku tak tenteram malam tue, hehe ^^


tepat ja pukul 12 malam kalut ja buka laptop nak check result. . takut!! lepas ja tekan ENTER, result aku keluar. . . aLhaMduLilLah. . . dapat teruskan pengajian n semua subjek aku lulus. . hehe, walaupun pointer tak sampai target yg aku impikan. . huhu :) insyaAllah,, sem 2 ni aku akan usaha lebih & capai target aku. . ameen =.=



20 feBrUaR! start sem 2. . .


so, sem baru nie maybe agak sibuk sbb kena handle banyak aktiviti kolej, fakulti lg, dgn jadual yg padat nya. . aduss !! aku kena kuat nak tempuh semua tu sbb aku nk berjaya dlm study aku. . huhu >.<


rasanya entry kali nie sampai cni ja kot. . aku pun tak taw nak tulis apa dah. . hehe ^^ papa pn aku harap dapat share cita laen lg. . before aku end aku punya story nih,, aku nak pesan utk korang2 semua & diri aku seniri,, belajar la selagi boleh & ada masa k. .


macam nie,, boleh kan?? fighting !! ^__^


k lah, got to go. . hope sudi follow blog ct nih. . jumpa di laen entry. . daa



eNj0y rEaD!ng n SeNyUm sElaLu ^___^

10 000 pengomen terhebat !!:

ciksukaberangan said...

belajarlah selagi boleh. hehe ^^

ct nyssa said...

ciksukaberangan: right dear ^__^ ilmu sgt2 la penting. .

NadIAh AzIz said...

congrats...hihi..btl2...belajarlah selagi boleh..keep on fighting k..=)

ct nyssa said...

@NadIAh AzIz

tnx dear ^^ insyaAllah.. aja fighting =)

Nunaayat said...

gdluck untuk sem baru....:)

ct nyssa said...

@Nunaayat
thanks dear ^__^

Hakuna Matata said...

go . go . fighting ! belajar sampai berjaya .. (;

ct nyssa said...

@! miss.ulat✿◕ ‿ ◕✿ !
thanks a lot dear :)

ATIQAH MOHAMAD said...

belajar jom belajar!(:

ct nyssa said...

@ღ CIK PELANGI ღ
jom,, mood semangat belajar tgh ada ni. . hehe =)