Monday, February 27, 2012

pErSahaBatAn yAng !ndAh _______ ^^



holla silent reader's. .
alhamdulillah, dapat jumpa awak2 lagi. . entry kali ni tak da nak share pape. . tapi just nak korang taw tentang ikatan sebuah pErsAhaBataN tue sangat2 iNdaH. . betul kan ?? setuju tak apa yg aku cakap ?? hehe

sebenarnya, tadi aku ada tengok satu video klip ni. . tentang persahabatan la. . sedih & sangat terharu ^^ terus teringat kawan2 aku yg terpisah. .




tengok tau video nie. tak pun download ja kalau lambat nk tengok, sori ^__^


dah tengok ? sedih tak korang ?? tipu la kan tak sedih. . huhu.. T__T
ikatan persahabatan tu mmg akan bg kenangan pd diri kita, tak kira la pernah berlaku sesuatu yg pahit dlm hubungan tue. . tp, tetap ada manisnya kan ?? tambah2 lg bila dah berjauhan or terpisah. masa tu la baru rasa betapa bernilainya persahabatan tue. .


indanya ukhuwah yg terjalin. .


kredit to all my friend, I miSs U ollz s0 much. . tak kira la yg baru kenal or dah lama kenal. . hopefully kita kekal sampai akhirat kayh. .


kawan lama masa f5. tak semua yg ada, tp korang still in my mind



f6 members ^__^



graduasi bersama. . :)



hostel's friend. . ^^



UKM punya kawan. . >.<




rindu jugak kt bebudak nih yg selalu happy jer :)

hmm,, tu la antara mereka2 yg bergelar sahabat & insan yg aku sayang dlm diri aku. . ikutkn mmg banyak lg, tp kalau nk upload kt sini mmg tak cukup la kan ?? hehe :]

apa2 pun korang still aku ingat. . jangan risau aku tak kan & kalau boleh diizinkan ALLAH aku tak nak lupakan korang. . ^__^

ingat tau !! kita kawan sampai bila2. . sayang sampai mati. . moga ukhuwah kita kekal dunia & akhirat. . insyaALLAH. ameen !!




okey la, got to go guys. . jumpa lg di lain segmen. haha :D jangan lupa komen & follow ct yerk..
tata. . . xoxo ^__^



eNj0y rEaD!ng n SeNyUm sElaLu ^___^

8 000 pengomen terhebat !!:

Unknown said...

salam... masya allah..bagus betul video tu... :) sedih..... beri pengajaran.. hehe:) salam perkenalan...

ct nyssa said...

@biQa Hatmin
wasalam, huhu, mmg sedih n buleyh amik pengajaran. . huhu T__T
salam perkenalan kembali awak ^^

dzafirahzain said...

Saya kenal CT Nyssa hehe... n kenal budak2 ceria 2.. huhu... ^_^v ... sahabt utk slamany Penyanyi:PADI.

ct nyssa said...

@:: sAys ::
kenal ?? kenal mna ea ? huhu ^^

Nana said...

wuwu..sedihnya tengokk

ct nyssa said...

@Nana
mmg sedih pn awk. . huhu T__T

EkaTikah said...

sumpah sedih :/
jadikan ini satu pengajaran dalam hidup kite

ct nyssa said...

@^^eKaTiKaH^^
betul tu awak.. pengajaran yg b'makna. . hehe ^^