Wednesday, January 30, 2013

pUtuS aSa ??

salam ukhuwah.. ^_^
hai2 semua
Hmm, penah tak awak2 rasa putus asa bila something yg jadi pada diri sendiri??
Jujur saya cakap saya penah rasa putus asa bila sesuatu yg jadi tu bukan apa yg saya nak.. Tp alhamdulillah,, bila muhasabah & fikir balik mungkin ada hikmah di sebalik apa yg jadi.. :) 
Apa2 pun,, INGAT !! Jangan pernah putus asa selagi kita boleh usaha.. ok ?? ;)
Tak kira la dalam apa jua keadaan sekali pun k.. hee~
Haa,, tapi kan.. just 4 positive thing je tau !!


ALLAH tak akan uji hambaNya kalau hambaNya tak mampu... =)

keep Smiling kayh  =)

ALLAH sentiasa ada bersama. .  

Jadi, jom la kita sama2 muhasabah balik diri kita & usaha untuk dekatkan diri pada ALLAH yep :)
Bersangka baik lah setiap apa yg terjadi kerana pasti ALLAH lebih Maha Mengetahui.. =.=

Sehingga kita berjumpa lagi pada masa akan datang yer.. insyaAllah !!


eNj0y rEaD!ng n SeNyUm sElaLu ^___^

11 000 pengomen terhebat !!:

fa said...

sgt2 stuju.. apa yg terjd mesti ada hikmah disebaliknya.. keep positive n bykkn berdoa..

p/s: nice entry ^^

Amy Hana said...

Allah will always with us :')

ct nyssa said...

@fa

btul tu awak.. bnykkn berdoa, insyaAllah.. yg susah pn jd senang kn? hehe.. tima kasih ^__^

ct nyssa said...

@Amy Hana
that's right amy ^___^

Firdaus Sazali said...

saya pun dah putus asa ni klo xfollow saya balek..hehe..dah follow..
blogwalking from http://beritaremajaonline.blogspot.com/

ct nyssa said...

@Firdaus Sazali
eh,, bleh plak cmtu firdaus?? tnx ea.. da follow awk jgak.. ;)

Seneorita Baharin said...

semua org pernah merasai putus asa kan...tp bila muhasabah diri, igtlah Allah sentiasa bersama kita kan...Walau kita susah & senang Allah tetap ada dgn kita... :) May Allah bless u dear...

ct nyssa said...

@Seneorita Baharin
yup, betul tu.. apa2 pn semua tu kena kembali pd Allah blik.. tnx a lot.. ^__^ may Allah bless u too :)

whinxe said...

done follow here..folow me back keyh! ^^

http://cikjannstory.blogspot.com/

Shaza Amani Hidayah said...

As Salam
Sebagai manusia ada ketikanya kita down & putus asa. Bagus entri ini ...:)

ct nyssa said...

@Shaza Amani Hidayah
wassalam.. betul.. semua manusia mesti ada rasa cm tu, tp terpulang pd diri kita sebenarnya mcm mna..
neway,, tima kasih yer.. :))