Sunday, September 16, 2012

>> sEkiAn LamA. . ^___^


hye.. annyeong  
waah,, sekian lama x hapdet bnd alah ni.. rasa2 nya nk smpai 3 bulan dah.. huhu  (o.0)
dah berhabuk blog aq nih. . huhu T___T
nk kata bz nk update x juga sbb cuti 2 bulan kot,, cuma prob tenet ja kt umah tu,, sbb tu xdpt nk update.. rindu kot nk b'blogwalking ngn awak2 suma.. huhu

haa,, hari ni alhamdulillah ada la jugak masa nk update.. hehe ^^bnyk bnd jd sepanjang 2 bulan lbih ni,, huhu.. mggu lepas bermula la aq sbgi mahasiswi utk tahun ke-2. . (mcm xcaya da naik ta0n2)
sibuk sgt2 bila nk kna dftar subjek, sakit kpala nk pikir...

kawan2 yg da strt sambung blajar, so far cna skng ni?? semua ok? =)
sem ni,, saya still dpt roomate yg sama, tp bilik lain, n jiran baru, jran lama pn ada . . ^^


ni la roomate saya,, sara >.<


ni jiran lama, k.aini & kamilah ^^


yg ni pulak,, jiran baru saya. . hehe :))
amal & ckin. .

seronok la dpt dekat2 ngn diorang.. mmg kecoh la aras bawah tu.. haha ;)
hm hujung mggu lak, isi masa dgn kemas n renovate balik keadaan bilik aq yg agak semak la sblm ni.. hoho ~

sabtu tu keluar ngn kawan n g cari barang2 ckit, patu pg td da strt mengemas n dibantu 
oleh amalina n amila.. thanks ye awak berdua. . ^^
ini la hasil mngemas td.. huhu

simple jerr~ ^^

ha,, ni meja belajar. . insyaAllah, lepas ni smgt skit nk stdy.. hihi :p


hm,, tiba2 ja dah tak taw nk merapu apa.. setakat ni ja la dlu kot,, sekadar permulaan hapdet yg dah lama tak hapdet ni. . *apa aq merapu pn tak tau la.. lol~ =.=
okay,, nty kita jmpa lg ya,, d entry yg lain.. 

daa,, jaga diri ya kawan2 ^___^
                                                                     


eNj0y rEaD!ng n SeNyUm sElaLu ^___^

5 000 pengomen terhebat !!:

Lila said...

waaa, cantek nya bilik ;))

Amie said...

Salam kenal... follower 560

ct nyssa said...

@Lila

tima kasih lila.. ^^

ct nyssa said...

@Amie
salam kenal jgak.. tnx ^^

Zatty Musyux said...

GIVEAWAY TERBARU ! LOMO CAMERA ? IPAD ? join sini cepat ! syarat mudah . baca dulu baru tahu

http://fatinkedingsecret.blogspot.com/2012/09/misc-giveaway-by-fatin-fitrah-dan-aina.html