Saturday, May 19, 2012

mEreKa mMg " aWes0mE " . . ^___^


hye korang. . ^^
alhamdulillah, dpt jumpa lg..hee~

even sebenarnya ada keja bnyk, tp nk jugak update blog nih... huhuT__T
sebenarnya ct nak tny korang..
korang kenal tak 'mat luthfi' ?? bohong sgt la kn kalau tak kenal.. hehe
dy kan femes dlm dunia video, kn2 ??!


seyes ct ckp, sblum ni jarang buka utube cari pape video..
sejak tau mat luthfi ni bt video best2, rajin jgak la crik video dy.. msti korang igt ct ni lmbt ambik kesah tntg bnd ni kn?? hehe, tp papn ct tak kesah ^^

video mat luthfi mmg "awesome".. even bnyk kali da tgok, tak jemu kot.. kadang tuh bila tension2, buka tgok video dy.. besh !! =))
tp kn korang, video yg dy bikin tuh bukan saja2 suka. . sbnrnya bnyk pengajaran yg boleh kita ambik & jadikn teladan dlm hidup... bnyk jugak yg betul apa yg dy ckp dlm 
video tuh..

hmm, selain mat luthfi, 'anwar hadi' slh sorg yg t'kenal mcm mat luthfi...
rajin jgak la cari video yg anwar hadi bt.. 
bestkn diorg nih.. awesome la.. hehe >.<


okay la awak2,, setakat ni ja kot.. hope korang sudi baca.. da baca jgn lupa komen bg pndpt pape..hehe =.=

take care korang..jumpa lg di entry yg akn dtg.. daa

eNj0y rEaD!ng n SeNyUm sElaLu ^___^

2 000 pengomen terhebat !!:

beLLa said...

diorang memang ohsem ! ^_^

ct nyssa said...

@beLLa
ha'ah.. btul tu awk.. ^^